Orjinal Mesajı Yazan: Exotic_Galatasaraylı
walla ben sadece Makaay we h@RUn u merak ediyorum :D
h@run: 187 cm boyunda kilo olarak normal haiften zayıf
şaçlaru uzun sayılabilir burununa geliyor şu anda,siyah şaçlı gözleri kahverengi
yakışıklıdır benim kankim ;) benim kadar olmasada heueheu
samsun atatürk lisesi 11-b sınıfında okumakta öss kavgısı yokh
acaip derecede baskete merak sarmış üstünde hafta sonları kobe forması ile gezen bir yaşam formu :D:D:D
isterseniz resminide ekleyim heueheu