İşte hiçbiryerde açıklanmayan notlarım :D
biyoloji----- 0 bekliodum 45 aldım (nhahahahha)
matamatik-----1.si--3 2.si--- 80 bekliodum 66 aldım :(
edebiyat----3 aldım
tarih----74 sınıfın en yüksek notu (nhahahaha)
coğrafya-----60 (nhahahahaha)sınıfın en yüksek notu
fizik----umutsuz vakkaa
müzik-----70
beden----- umutsuuuuuz
ingilizce----87
kimya açıklanmadı
takviyeli ingilizce ve din kaldı.
LİSE 1 ÖĞRENCİSİYİM