SCoRPioN ® *10. Sınıf - Fen Matematik Öğrencisi* **Bugün açıklanan** Almanca : 86 :) **Diğerleri** Matematik : 66 Kimya : 45 İngilizce : 70 Biyoloji : 85 Fizik : 48 Edebiyat : 65 İngilizce Kompozisyon : 75
SCoRPioN ® Geometri : 75 Analatik : 29 ( İlk sınavdı cacık oldum ) Biyoloji Uygulama : 66 Fizik Uygulama : 25 ( Çalışmadan girdim )
speedrace_16 Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® 10. Sınıf - Fen Matematik Öğrencisi Bugün açıklanan Almanca : 86 :) Diğerleri Matematik : 66 Kimya : 45 İngilizce : 70 Biyoloji : 85 Fizik : 48 Edebiyat : 65 İngilizce Kompozisyon : 75 süpersin baba ne diyeyim
demon1c Orjinal Mesajı Yazan: SCoRPioN ® hehe. Sağolun arkadaşlar. gaza geldin ama can sonradan cuvallama
*{Bå®ô$_1905}* Sali günü 2. Cografya sinawini olduk... Ilk sinawim 50'ydi umarim 2 alip en azindan ilk dönemi kurtaririm Cografya'da...
Hami(10) hehe edebiyattan 17 aldım sınıftaki 11 erkekten 10 u 1 ve 0 aldı bitek kişi erkeklerden 50 aldı çocuğa karambol yaptık feleğini şaşırdı pişman oldu 2 aldığına:)
dRaGaO ! suana kdr aldıgım notlar lise 2iim ing-86 ink-85 mat-85 bilg-75 ühüü:( kimya-70 muziq-tabe ki 90 bu kdr aldık ben calıskanımdır dostlar..:D
Last_Blow Ben Orta 3 yazıLıLarım fazla ei deiL... İnqiLizce-30* Matematik-67*** İnkılap-87***** Vatandaşlık-97***** Trafik ve İlk Yardım-100***** Türkçe-70****
demon1c Orjinal Mesajı Yazan: 'Ben Orta 3 yazıLıLarım fazla ei deiL... İnqiLizce-30* Matematik-67*** İnkılap-87***** Vatandaşlık-97***** Trafik ve İlk Yardım-100***** Türkçe-70**** olm orta sonda ingilizceden 30 alınır mı beah bn 70 in altında almazdım şimdi Yabancı Dil sınıfındayım hocalar ole bi yazılı yapıoki sınawdan 45 aldım bzm durum berbat walla
Dabulu abi ben 2. sınıftayım. edebiyat ve türk dili bugün olduk matematik:45 din:95 iş güvenliği:91 kimya:55 çevre ve insan:98 digital eloktronik:50 eloktronik:83
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz -anne sınavdan 0 alıcam ama bunu bir iş kazası olarak görüyorum kesin düzelticem -e olacak o kadar :D:D Oooo çok iyi ya benimkiler böle : - Anne sınawa grdik fena geçmedi(Sonuch belli olur 40 flndır) - Defol odana böle not mu olur :D Bu kadar fazla kızmıo annem ama yne de bişiler sölüo...
cracks akşama kaadar bilgisayarrın başında oturuyom.sınıfta üstüme yok matamatik---- 3 ikncisinden 4 yada 5 bekliom edebiyat------3 coğrafya------3 (60) sınıfın en yüksek notu.bir bekliodum.kağıda her sorudan sora şampiyon beşiktaş yazdım.sınıfın en yüksek notunu aldım fizik-----1 alırsam iyi müzik----70 (4) beden-----80 galiba ingilizce-----95 bekliom vs...
blueeda mat-67 ikincisinden 4 bekliom edb 3 yada 4 bekliom edb metinler 3 yada 4 bekliom türk edb tarihi dier iki satırla aynı :) geo-39 allah o kadının...neyse.. inkilap tarihi 1. ve 2.dende 4 bekliom görüonuz dimi millet 1.yi okumadan 2.ye geçio...:(
El Saddam Orjinal Mesajı Yazan: dobra dobra offffffffff ya ÖSS yemi hazırlancaz sınavlaramı belli değil ama ben dershaneye ağırlık veriyorum bu safak varya benim kanka ne öss ye calısıo ne okul derslerine ahada notları mat:10 edeb:26 müzik:40 geo:25 g.k.y:11 öss:162 puan yaptı :confused: