blueeda Orjinal Mesajı Yazan: aNaXiMeNeS Bu öğretmenlerden çektiğim bir ben bir Alllah bilir.. ingilizce: 40 86 75 90 almanca 80 90 97 türkçe: 90 89 91 şimdilik bu kadar yazılı olduk...tüm öğrencilere Allah sabır versin..... walla bööle derslere can kurban... edebi metinler yazılısı olduk bugün fena geçmedi 3 ya da 4 alırım heral... ama geo.dan kesin sıfır alcam... :(
blueeda ya deli oldum bugün lise hayatımda ilk defa 0 bekliom bi yazılıdan ya!ne biçim sorulardı ya onlar!!!fıttıracam yaw!bu kadın hiçmi öğrenci olmamış öle soru sorulurmu ya!!!gsde yenilio zaten sinir katsayım maximum derecede!!!!!!!!!! :mad:
dieforyouGS bir sürü olduk ama birtek mat.okundu.ve ben hayatımda ilk defa 1 aldım hemde 36 dan.bu arada hoca soruları sınıfta unutmuştu sınavdan 1 gün önce ve ben alıp hocaya götürdüm hak geçmesin diye.bana istediğinizi diyebilirsiniz ama Allah mükafatını verir herhalde.mesela annemler daha az kızarlar.:D
Vampire Bat valla Bilgisayar sınavı olduk, hiç çalışmadan 100 aldım en yüksek not tabi :D Ama matematik kesin 0 zaten en son 5. sınıfta falan 3 tü galiba :D Girişimcilik den de hiç çalışmadan 55 aldım :) Lise 2 de çalışılırmı yaw delimiyim ben..
dieforyouGS çalışanlar deli mi oluyor ya ben çalışıyorum çünkü.akşam 10 a kadar falan ama akşamleyin pek düzenli olmuyor birde sahurdan sonra çalışıyorum.2-3 saatcik.:D.bai bir işe çalışsam.en iyisi ben bir 4 işlem kursuna gideyim çünkü kimya uygulama sınavında işlem hataları yüzünden 4 alıyorum olmasaydı 95 den falan 5 alacaktım.
*{Bå®ô$_1905}* Toplam 6 tane k1r1g1m war... Bize ara karne werckler yrn ama nyse ki ailem bilio k1r1g1m olduunu hç bise olm1cak bna :) Düzelticem sora ins...
ForzAslan Valla bitti çoğu... Fizik :58 Edebiyat: 75 Tarih: Belli değil yarın olacak ama 5 gibi... Kimya:Belli değil o da yarın olacak sanırım Coğrafya:67 Matematik: Belli değil ama iyi de sayılmaz.
WaRCrafT beyler baya bi yazılı olduk hepsini söylüyorum ticaret:99du 100 yaptı-100 mat:90 ink:93 fen:80(sınıfta 5 alan yok) tükçe:90 ing:100 vatandaslık:95 trafik:100 8. sınıfım bu kadar.
blind guardian benim matematik:43 (2 puan daha veremedi bodur karı) edebiyat:72 ingilizce:66 diğerleri okunmadı daha
speedrace_16 Orjinal Mesajı Yazan: Metin Koca Tarih'ten 75 :( Kimya'dan da 50 aldım ya :mad: Kimya 25 matematik 25 coğrafya 22 edebiyat 33 3 tane 1 1 tane 0ın war ama ne yapalım watan sağolsun fizik ve dinden 1 bekliyorum tarihte bunların içinde we daha lise 1im nıhahahaha kalıcam walla ???? :p :p :p :p
ForzAslan Orjinal Mesajı Yazan: speedrace_16 Kimya 25 matematik 25 coğrafya 22 edebiyat 33 3 tane 1 1 tane 0ın war ama ne yapalım watan sağolsun fizik ve dinden 1 bekliyorum tarihte bunların içinde we daha lise 1im nıhahahaha kalıcam walla ???? :p :p :p :p Of kötüymüş cidden.Ya bir teşekkür almak lazım bu yıl.Ben de Lise 1'deyim bu arada,hazırlıkta okudum...İngilizceden de 74 almıştım bu arada.Yazmayı unutmuşum
speedrace_16 ya ne diyosun işallah düzeltiriz yoksa beni öldürecekler babam geldi bunu yazdığımı görmesin sıçar ağzıma walla : ) walla moralim bozuk değil neşem her zaman yerinde ne kadar kötü alsamda ama içimden üzülüyorum : ) ya : )
iboReTTi fen-0'dan 1 :D türkçe-61'den 3 mat-45'den 2 ingilizce-57'den 3 batırdım beah.. babamlar şimdi gezmeye gittiler gelince notlarımla ilgili konuşacaklar benimle...eğer söylemezsem okula gidecekler ve ayvayı yiycem :'( neyse artık buluruz bi yalan :D
blueeda ohh be geo.dan sıfır falan almadım 39 aldım sıfırdan iidir ya millet yazılıları yapıo 2.yi yapcaklar ama daha 1.lerin sonucunu okuan yok!