mazlumfirari Orjinal Mesajı Yazan: mazlumfirari ben rahatım yav vizeler bayramdan sonra daha tutuşmadım üniversitenin bayram tatilide 9 gün tatilde baya ders çalışmam lazım bayramdan sonraki 15 günde 9 dersten vizeler var bi kimyadan kalma korkum var yoksa hepsi geçilmeyecek kadar zor dersler değil dedim gibi daha başlamadı benim vizeler bayramdan sonra
Hami(10) perşembe edebiyatla başlıyor sınavlar sıfır alıp oturacak bizim sınıf yine:D geçen sene sınıftaki 8 erkeğin 7 si 0 almıştı biri 45 almış çoçuğa karambol yapmıştık tenefüste:)
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz filozof konuştu :D:D:D senin gibi olamasakta... :rolleye3:
*{Bå®ô$_1905}* Ewt sonunda çıkışa geçmeye başladım :) Bütün sınıfın döküldüğü Biyoloji sınawından **55 aldım we sınıfın en iyi notuydu 55... Edebiyat'tan 65** aldım , Çarşamba günü Matematik war umarım iyi bi not alırım...
Wolf Ben Lise hayatımda Matematikten 5 aldığımı hatırlamıyorum. En babası 75 dir. :) Ama notlarım Barışınki kadar kötü değildi. 2-3 dü yani 1 im yoktu. Lise hayatımda karnede hiç 1 görmedim arkadaşlar büyük başarı değilmi? :D
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: Wolf Ben Lise hayatımda Matematikten 5 aldığımı hatırlamıyorum. En babası 75 dir. :) Ama notlarım Barışınki kadar kötü değildi. 2-3 dü yani 1 im yoktu. Lise hayatımda karnede hiç 1 görmedim arkadaşlar büyük başarı değilmi? :D bende matematigimin 1 olmadıgı bi karne alırsam cok sevinecem:)
mazlumfirari Orjinal Mesajı Yazan: osmanozcilingir İnanılmaz ama gerçek Matematik yazılısı iyi geçti gerçi 3 sorunun yarısını cebinden çıkardıgım kağıtla tamamlasam da:D eferin matematikten kopye çeken bizdendir matematikten kopye çekmek kolay değildir kendimden biliyorum
blueeda yarın edebi metinler cuma günüde geo. yazılısı olcaz ve hayatımdaki ilk sıfırı bu iki yazılıdan birinden alcam heralde oooff :(
Frostmourne Bizim de yarın edebiyat yazılısı var :( en tırstığım ders bununla kompozisyon....:( Neyse fizikten 92 aldım, moral oldu biraz :)
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: WaRCrafT dun mattan yazili olduk sanırım 90 fln alcam Bn de girmemiştim önceden Matematik sınawına , bugün oldum.. Bayaa bi kopya çektim walla 90 deil ama yüksek bi not alırm kesin ;)
aNaXiMeNeS Bu öğretmenlerden çektiğim bir ben bir Alllah bilir.. ingilizce: 40 86 75 90 almanca 80 90 97 türkçe: 90 89 91 şimdilik bu kadar yazılı olduk...tüm öğrencilere Allah sabır versin.....