JustRelax Bugün Fizik ,yarın Almanca öbürsü gün Matimetik..Bu programı yapanın gelmişini geçmişini xxxxxxxxxxxxxxx
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Şu ana kadar olan sınavlardan aldığım notlar ; Matematik 40 Tarih 38 Fransızca 51 barış bu üstün başarından dolayı seni kutluyorum... : ) : ) : )
cracks matamatikten 3 aldım ve sınıfta en yüksek 3. puanı aldım.sınıfta 4 alan yok.56 aldım.birinci 65 aldı.6 kiçi 3 aldı dier 35 kişi 1-2-0
*{Bå®ô$_1905}* Ewt notların çoğu belli oldu ama hepsi berbat :( Gerçi çoğu sınıf ortalamasının üzerinde ama... Matematik 1 Fizik 1 Kimya 2 Fransızca 2 Ingilizce 1 Tarih 1 Coğrafya 1 Inanamıyorum valla geçen yıl hiç böle deildim ama bu yıl berbat gidior.. Kafamı doğru dürüst derslere weremiorm bilmiorm walla ndn :o :(
Dabulu barış napmışın sen abi batırmışın biz şuana kadar 1 tek mat yazılısı olduk öbürleri 29 ekimden sonra başlıyor.
Amorph Bugün Matematik yazılısı olduk ve 70 civarı birşeyler alıcam :,( Yarın da İngilizce var.Eğer yazılılar böyle kötü gider ve dersane sınavları da kötü geçerse sanırım babam adsl'i kapattıracak! :(
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt notların çoğu belli oldu ama hepsi berbat :( Gerçi çoğu sınıf ortalamasının üzerinde ama... Matematik 1 Fizik 1 Kimya 2 Fransızca 2 Ingilizce 1 Tarih 1 Coğrafya 1 Inanamıyorum valla geçen yıl hiç böle deildim ama bu yıl berbat gidior.. Kafamı doğru dürüst derslere weremiorm bilmiorm walla ndn :o :( kız tavlama taktiklerine bukadar takma kafayı kızlar sınıfta kalmış erkekleri sevmezz.o yüzden önceliği derslere ver ;)
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt notların çoğu belli oldu ama hepsi berbat :( Gerçi çoğu sınıf ortalamasının üzerinde ama... Matematik 1 Fizik 1 Kimya 2 Fransızca 2 Ingilizce 1 Tarih 1 Coğrafya 1 Inanamıyorum valla geçen yıl hiç böle deildim ama bu yıl berbat gidior.. Kafamı doğru dürüst derslere weremiorm bilmiorm walla ndn Lise 1 Misin? Orjinal Mesajı Yazan: GaNgBoY Bugün Matematik yazılısı olduk ve 70 civarı birşeyler alıcam :,( Yarın da İngilizce var.Eğer yazılılar böyle kötü gider ve dersane sınavları da kötü geçerse sanırım babam adsl'i kapattıracak! :( İnsan Mısın?70 Alsam , Dansöz Oynatırım... ;)
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: hellraiser 70 ve kötü.Ben 70 alınca coşuyorum yaw. 70 Alsam Coşarım da , Nerdeee? :,( Birde Matematiği İngilizce Görüyoruz... :(
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: blueeda kız tavlama taktiklerine bukadar takma kafayı kızlar sınıfta kalmış erkekleri sevmezz.o yüzden önceliği derslere ver ;) Aslında bn de öle yapmak istiorm iyi de çalışıorm ama sınawda unutuorum.. Yok cnm sınıfta kalmam da umarım bu notları düzeltirim...
mazlumfirari ben rahatım yav vizeler bayramdan sonra daha tutuşmadım üniversitenin bayram tatilide 9 gün tatilde baya ders çalışmam lazım bayramdan sonraki 15 günde 9 dersten vizeler var bi kimyadan kalma korkum var yoksa hepsi geçilmeyecek kadar zor dersler değil
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: -Connect- Lise 1 Misin? Ewt , lise 1'im.. Bi dahaki yıl da sanırım lise 1 kalcam ;)
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt , lise 1'im.. Bi dahaki yıl da sanırım lise 1 kalcam ;) walla bu msja çok güldüm bide sonunda göz kırpmışsın ya merak etmeyin ben kalırım cinsinden... : )
McLanE siftahı tarihle açtık 75 aldım birde şu müzik dersi var hiç sevmiyorum ama yazılıdan 80 aldım ama şimdi başlıyo gerçek sınavlar hepsi birbirine gircek tabiki banada gircek :)
frankly Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Ewt , lise 1'im.. Bi dahaki yıl da sanırım lise 1 kalcam ;) sen baştan kaybetmişsin barışşş....
blueeda Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Nyse ki sonunda iğrenç yazılılar bitti , yaklaşık bi 3 hafta kadar rahatım :) önemli olan yazılıların bitmesi diil onlardan aldığın sonuç...