khanruler Oyunda beni görürseniz mutlaka alın çok iyi kafaya çıkarım boyum 1.90 , genelde sağ ayağımı kullanırım çok iyi frikik kullanırım(Hooijdonk gibi) hızlı ve yaratıcıyımdır beni alanın sırtı yere gelmez.AM/F RC pozisyonlarında oynayabilirim. :D
MoonLord Ama bi de onlara anlatmak var valla bide Sweeper mevkine koyarlarsa hiç bakmadığım ve koymadığım mevki :P
MoonLord Zaten bir kısmını resim yüzünden eleyecekler. sonrasını iyi resim olarak sıralarlar kalan yine çoğunluktaysa çekiliş olur bana göre
CHaMPioN77 osmanozçilingir imzanda bahsettiğin şey ne neyin reklamını yapıyorsun benim bildiğim burada site reklamı fln yapılmaz
CHaMPioN77 roberto_carlos un yaptığı gibi sitene adam aradığını özelden bizlere soyleyebilirsin bence dikkat et 5 gun daha ban alabilirsin hele imzanda reklam yapmamalısın bence imzanı değiştir
MoonLord Orjinal Mesajı Yazan: chessfirst Benim resmimi 95x95 yapacak bi yiğit var mı :) özelden ulaşsa bana lütfen... Ben yaparım dostum naber, nasılsın, nasıl gidiyo.
chessfirst oo Moonlord... sen bizim pcoyun.com daki moonlord değilmisin. Tabiki osun... :) İidir nolsun işler pek iyi gitmiyo...
caretta_caretta bir de resimlerinizi 95x95 yapabilmek için şu programı indirin.. http://www.inndir.com/program.php?id=7184
Nowitzki 41 ben valla şansımı denicem kendi normal resmimi koycam ama farklı doğum tarihi yazcam olmaz ama olsun denicem.
caretta_caretta eylül'ün sonuna kadar diye biliyorum ben ama yeterli başvuru olduktan sonra erken bitirebilirler yarışmayı..