madada256 yaw gönderecem ama bu sitenin neresinden yapacam göremedim ben tama buldum forumda yazıomuş zaten
MFK-1 Orjinal Mesajı Yazan: hizlioglu mfk 1asır olmasına 7 yıl kalmış :) İşte ben de 100 yaşında oliyim öle göndereyim dedim neyse geyik oldu az biraz çok
madada256 Congratulations Ali! Your entry into the Football Manager 2005 Face in the Game has been accepted (subject to the terms and conditions) bu msj geldi herhalde kabul edildim.bu olumlu bi msj
yashh26 ne kadar saçma bi olay bence,insanlara oyunu aldırmak için yapıolar..hani ben belki oyunda çıkarım fikrini sokuşturuolar insana yoksa yüzbinlerce insanın datasını koyarlarsa bu oyuna.....
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: madada256 subject to the terms and conditions bak kondisYon eksiğin war diyor :D:D:D
Rocko Doğal ve düzgün resimler arıyorlar. www.sigames.com/faceinthegame adresindeki Good or Bad resmine bakarak resim yollayın.
madada256 :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))