CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: ilzmte E arkadaşım bunu yazıp sonuna "ok" yazmışsın nasıl iş bu? walla billa nası iş bu? :D :D koptum yav :D :D
MoonLord Valla arkadaşlar özür dilerim ben de Türkçeye sahip çıkalım derken kendim yaptım madada sadece sana değil yanlış anlama :o
MoonLord Aklıma birden geldi sanmıyom olacağını bir daha hataya düşmezler CM4 gibi hatalarla dolu oyun yapmazlar inşallah gerçe yapsalar bile yama ile düzeltirler ama olsun.
CHaMPioN77 sanki cm4 de çok hata warrdı 1 sene doya doya oynadınız eskiyince kotuluyorsunuz bu nasıl iş boyle???
MoonLord cm 03/04 den önce çıkan CM4'ü kastediyorum hata yok muydu? 4.0.4 yaması çıkana kadar oyunu 1 kere oynadım ve kenara attım yamalı da pek oynamadım cm 03/04 habrini duyunca çıkana kadar da bekledim ayrıca oyunu kötülemiyorum oynuyan herkes bilr CM4 deki hataları
madada256 saol baba :D askeri okul içindi o fotolar senin de avatar yakıo walla ben fbliyim ama ii gene senin avatar
MFK-1 abi iyi duryo istersen gir.... Ben de ilk 18 yaş büyüğü bi foto ile katılıyorum :D Gerçi yaşım 93 ama bişe olmaz...
CHaMPioN77 Orjinal Mesajı Yazan: madada256 champion beni alırlarmı oyuna bu fotoyla çok politik olmuş :p :rolleye3: alırlar canım karizma boy pos fena balışlar maşşallah her şey war:D:D