Abi düsünüomda allah nasip ederse su an göztepede oynuorum 4 sene sonra göztepenin alt yapısında piyasaya cıkcam uhueh millet Arda Oyguc cıkcak fmde umarım cıkar bende gönderdim bak harbi diom alın hagi gibi adamım sol ayak var forvetin arkasında oynarım cok yakısıklıyım uauhzuhazu carisma 20 daha ne olsun bende yaw anlamadım bu isi hala almıolar beni man.utd ye sikayet etmek lasım !!!