Ben gelirim ama şartlarım var, forvet oynarım,defansa yardım etmem,freekickleri ben atarım..
Forvette çok hırçın ,ukala ,ve bir okadarda etkiliyimdir,işinize gelirse..
hee unutmadan beleşe oynarım ve forvette yanıma bi tanede gol yollarında etkili 'zenci' eleman isterim.