ewt burda ciddi konustun da senin için demiyom bak bastan sölüyom genel konusuyom
maçtan önce herkes konusur yok beni tutamazsiniz,yok kaptirdim mi giderim,yok söyle yaparim,yok böyle yaparim derler hepsi mantar çikar bu yüzden kendinizi anlatmayin sonra rezil olursunuz....benden sölemesi tabi ben ayri bi varligim beni karistirmayin...