blind guardian şişli diolar ama dediğim gibi bi yerde buluşalım öyle topluca gidelim sahaya mesela şişli cami önü olabilir değişir yani ama bi yerde buluşalım topluca gidelim maça
cracks beyler nbadelisine özel mesaj attım.az sora damlar.bu arada sevsenkiyonun dediği gibi şişli caminin önünde buluşalım.o ışıklandırmanın orda.
blind guardian Orjinal Mesajı Yazan: louis_saHa niye sevsenkiyo korkuyunmu tek başlına dolaşmaya:D:D şaka yapıorum ha abi ya şu hırsızlık kapkaç olaylarından sonra tek başıma dolaşmaktan korkuyorum cidden bi de bunun asıl nedeni korkmam diil zaten birbirimizi tanımıyoruz halı sahanın;) yerini çoğu kişi bilmiodur hem konuşa konuşa gideriz tanışırız hem de maça gidelim derken b.k yoluna gitmeyiz ok :drooling:
*{Bå®ô$_1905}* Geldim , buralardayım merak etmeyn :) Biraz işim wardı nette biraz geç kaldım.. Arkadaşın tatildeymiş , 6 kaıt werip oynamak gerekir..
Hami(10) maç nerede olucak ve halı saha parası kaç milyon olucak ve kaç saat maç yapılacak .benim dersanem var hergün belki bi gün gitmem gelirim kesin soruları cevaplayın da ona göre
blind guardian Orjinal Mesajı Yazan: onr1903 1-1.5 saat olsun ama 5 kisiysek canimiz çikar 1.5 saatte yenilen takim parayi ödesin bu sekilde daha heyecanli maç izleriz daha dogrusu yenilen takim yenene 5 milyon versin yaw bu ilk seferde herkes kendi parasını wersin çünkü kim nasıl oynuyo bilmiyoruz. Takımlar dengesiz olabilir ondan ikinci maçımızda filan ödetmesine oynarız