legendeleven herkes kendi ilinde de turnuva düzenlesin herkes istanbulda değil ya mesala ben denizl deyim bur da da olur
cracks onu bunu bırakında maçı nasıl ayarlıcaz.ben nba delisine mesaj çektim ama...saha abi senin tanıdığın adam varmı.şöle ucuz biyer falan.en fazla 60 olsun
cracks Orjinal Mesajı Yazan: legendeleven herkes kendi ilinde de turnuva düzenlesin herkes istanbulda değil ya mesala ben denizl deyim bur da da olur tabiki yapında...denizlili üye varmı
cracks onur aynı takımdamıyız. bu arada benimde 2 ayağımda güzel kullanırım.süper çalım yaparım.ama o gün belki bişe yapamam. (dip not:bizim mahalle maçlarında en fazla golü ben atarım)
blind guardian louis_saha bende sana atçam bi tane hiç acımam ama bende sol ayak yok sağ ayak war bu arada ben sağlak olmama rağmen sol kanatta iyi oynarım
louis_saHa olm siz bana gol atmayamı geliyosunuz maç yapmayamı:D:D hepiniz hırs yaptınız gol atacam diye:D
blind guardian Orjinal Mesajı Yazan: louis_saHa ben bi arkadaşla konuşayım ucuz biyer varsa yarına haber veririm size nbadelisi ayarlıodu sahayı sporland'i ayarlıomuş mecidiyeköyde en son ööle diodu da dur bakalım ortada yok daha adam
cracks tamam sol kanadı bulduk.ben arkadaşlar bizim takımın forveti olim. ben size futbolda kime benzediğimi sölim **THIERY HENRY**
cracks Ne Yapicaz Ozaman Herkez Ona Bİ Özel Mesaj Atsin.aslinda Anlamsiz Ama Ceza Olsun Ona.(cezaya Bak Cezaya)
louis_saHa yahu o nba delisi denen adam farkındaysanız ilk başta ya benim bi arkadaş var bedava oynarız falan dedi iş ciddiye binince abi tam tanımıyorum adamı bedava olmaz diye kıvırttı şimdi ise oratada yok arkadaşlar biraz mantıklı olun adam niye yok neden gelmiyor acaba???:D zaten onun yaşı biraz küçük ben şimsi bi arkadaşla konuşayım şişli civarında bi saha ayarlarım size
blind guardian yanlız halı saha kolay bulunur bi yerde olsun (eğer nbadelisi bulamazsa)bi de hepimiz bi yerde buluşalım maç başlamadan bi saat önce filan topluca gidelim sahaya. Öyle gidipte sahada buluşmayalım (bu arada saha derken louis_saha seni kastetmedim (espriye geeel :D:D:D))
louis_saHa Orjinal Mesajı Yazan: Sevsenkiyo yanlız halı saha kolay bulunur bi yerde olsun (eğer nbadelisi bulamazsa)bi de hepimiz bi yerde buluşalım maç başlamadan bi saat önce filan topluca gidelim sahaya. Öyle gidipte sahada buluşmayalım (bu arada saha derken louis_saha seni kastetmedim (espriye geeel :D:D:D)) alemsin ya:D:Ç