louis_saHa Orjinal Mesajı Yazan: onr1903 ya tamam maçi bu hafta yapalim kim gelcekse bu aksam yazsin da ona göre ayarlayalim bence en az 10-12 kisi gelsin bu arada louis_SaHa gelmesin çünkü bizi öldürürsün cüssene bakilirsa ve 21 yasindasin...alinma sakin.... hahahaha :D :D olm ben kaleci olarak gelicektim ama neyse:D:
louis_saHa ama birinci yarı öteki takımda ikinci yarı öteki takımda olurum (kalede) çünkü bana gol atacağınızı sanmıyorum..hani siz diyodunuz ya keşke 1-1 2-2 filan bitse ne güzel olur diye ben işte o yüzden dedim;)
louis_saHa ayrıca yaşım 21 değil 20 ye yeni girdim doğum tarihini ya yanlış yazdım yada bi yıl fazladan veriyor scn:D
blind guardian ok bakın şeyi de burda kararlaştıralım soora orda kawga çıkmasın faul'ü filan kim yaptırırsa o kullansın ok?
cracks gelsin yaaa.tabiki gelsin.hem güzel sarar.ben şimdi nba delisine özel msj atarım.bakalım ayarlayabilecekmi.ewet beyler takımımı açıklıyorum.hepinizsiniz tekim.zuhahahaha
cracks şimdi burda kimler gelebilir yazalım.sora özelden msj çekeriz.okimi nba delisi saha sevsenkiyo ve saz arkadaşı onur1903 ben(cracks) bunlar kesin gelsin
cracks bu arada ben her takıma uyarım beyler.yeterki maç olsun yıkıcam ortalığı.kaleciler sıkı durun.
louis_saHa arkadaşlar bakın sonra yaa niye gol atamıyorum niye gol atamıyorum diye bağırmak yok baştan söyliyim tamammı......
cracks ewet yaa.herkez bi oyununu görsünde.ozaman level dergisinin forumu var.onlarla yaparız.aslında ben orayada üyeyim ama olsun ben scnciyim.asla o tarafta oynamam.(reklam deil)
louis_saHa aslında ben sol ayak ve teknik birisiyim ama siz bende korktunuz o yüzden kaleye geçicem çünkü kaleciliğimde çok iyidir reflekslerim çok kuvvetlidir yani :)