tilberkan artık senden bıktım. Her konu da biriyle kavga ediyorsun. Her yerde hakaretler yiyiyorsun. Sonunda bir kaç kişi senin yüzünden banlanıyor. Lütfen şu hesabını kapattır ya da yorum yapma.
Arkadaşım formaların şimdilik güzel değil ama yılma. Bu forumda ne gelişen adamlar gördüm. Umarım daha da ii olursun. Siteden bir kaç yama anlatımı indir. Video falan izle. Baktığım bir forman var o da arsenal. Forma da fly emirates yazısını internetten bul. Kendin yazma çünkü fontlar farklı. Logoları da basık yap boyuna uzatma. Renk seçimini iyi yap. Keşke yayınlamadan önce anlatımları iyi bir inceleseydin.