BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: honest_06 Herşeyin başı eğitim ! Azim ! İstek ! Kendine Güvenmek ! ztn dara gelince böyle konuyu kaydırırsınız
honest_06 uyarın için sağol bak ne güzel böyle uyarsan sadece kötü olmuş desen bile razıyım.Ama biraz emeğe saygı göster !
SuReSuZ Orjinal Mesajı Yazan: honest_06 fenerbahçe Çoraplardaki Logolar Büyük Ve Yamuk, Ve Avea Logosunun Kendisi Ve Yeri İyi Değil( Biraz Daha Ortaya Ve Yukarıya), Fenerbahçe Adidas Kullanmıo Mu :S Logolarını Güzel Seç ;) Çubukları Geliştir ;)
burakcano tilberkan denyosu senin burda yaptıın tamamen iş güzarlık bırak adamlar hevesini alsın yeni şeyler yapsın sana ne oluyor beğenmediysen bu konuya girme dümbüK!
MacTavish Logoları photoshopda basık yap oyunda zaten uzuyor,sonra en başta kullandığın tempi linear burn moduna getirip logoları ve diğerlerini o layerın altına çekersen logolarda formanın kırışıklıklarına uyar daha güzel görünür.
SuReSuZ Orjinal Mesajı Yazan: burakcano kes lan adam gibi kendini savun ne sakini ! Kardeş Ne Oluyor Sana Be !!!! Kandine Gel