Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy
yhaa her önünce gelen biseler yapmaya çalışıor kardeşim bırakın ustalar uğraşsın...şimdi bu yorum icin herkes tepki gösterecek...ama kendimce sonuna kdr haklıyım biliosanız yapın bilmiosanız bırakın alla allaa......
Sen kendini kim sanıyorsunda genç forma yapımcılarının önünü kesiyorsun onlar gelecekte ustalaştıkları zaman bu lafları sana ne biçim yedirirler biliyormusun !!Bu yollardan geçe geçe usta olacaklar!! yeni başlayanları küçümseme bende krampon ve top yapımcısı olarak yeni başladığımda böyleydim.Ama zamanla düzelttim.Şimdi harika yapıyorum :D Başından büyük işlere burnunu sokma !!
Bu arada formalar başlangıç için fena değil :D