Devil Man FENERBAHÇEMİZ FİNALDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Fenerbahçemiz İlk Maçtan turu atladı:D RAKİPİMİZ BARCELONA Liverpoolu 4-3 yenen barcelona finalde rakipimiz oldu TSL MAÇLAR PUAN DURUMU Ligin Bitmesine 2 Maç Kaldı LİGDE ŞAMPİYON BURSASPOR
Devil Man FENERBAHÇE ŞAMPİYONLAR LİGİ ŞAMPİYONU Ama Fenerbahçenin TSL yi Bursa Ya kaptırması hayla çok komik İŞTE BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU TRANSFERLER BAŞLASIN
Ronaldinho 80 **Şampiyonlar Ligini alman çok iyi olmuş.. Transferlerin muhteşem , Lige güzel başlamışsın , ŞL grubundan rahat çıkarsın.. Başarılar**
Ronaldinho 80 **Gerçekten çok süper gidiyorsun harika maçlar çıkartmışsın.. Başarılarının devamını dilerim..**
Devil Man **ARKADDAŞLAR 1 günlük istanbul gezim olucak o sırada ss ler olmuyacak yorumlarınızla konumu ayakta tutun bb 1 gün sonra :D**
BaTu. Valla güzel başarılara imza atmışsın.Transferler de süper.Bu sezon da CL Şampiyonluğu bekliyoruz.:)
Ronaldinho 80 ***Sevigili moderatör arkadaşlarımız.. Konunun sahibi Emir arkadaşımız(Gfb_3m1r) konunu kilitlenmesini istedi.!! Bunu benim söylememin sebebi kendisi ban yediği için yazamıyor konuyuda bu yüzden kilitletiyor.!***