TARİH FENERBAHÇE İLE YAZILIR
Herkez Diyordu arsenal cıkınca işte bitti hele ilk maç bitince ümitler bitmişti sadece emir nevayeshirazi ve futbolcuların bizler inandık kazandık


Emir Nevayeshirazi:Yüreğimizle Kalbimizle cıkıp oynadık inandık başardık inanıyorum şuan herkez bizim gibi mutludur 70 milyon tek yürek sokaklarda bizi kutluyordur Ben bu takıma geldiğimde bir söz verdim CL kupasını Kaldırıcam ilk sezon olmadı ama uefa ve süper kupa oldu.Şimdi Sözümde Durumcam Fenerbahçe aziz başkanla birlikte dünyanın En İyi Takımı Olucak!!!!!!!!!!!!!!
FENERLİLER BAĞDATA

BAZI LİG MAÇLARIM


PUAN DURUMU

ARSENAL TEKLİF

Sizce Ne diyim ama fener'de çok mutluyum