Orjinal Mesajı Yazan: Osman_93
Kapa aç kapa aç bi süre sonra denk geldi tabi UEFA finali :D Bu arada ss leri çok kötü almışsın birde ss diye dilenmemelisin sen kariyerine bak :) Ama banı yemişsin geçmiş olsun :)
Ya kardeşim olayın aslını bilmeden konuşuyosun gıcık etme beni.:mad: SS'leri flood yapmasının nedeni konuya ilgi yoktu arkadaşta flood yaptı. Daha bilmediğin çook şey var. Bilmeden konuşma forumu kirletme.:mad: