Orjinal Mesajı Yazan: SeRGaT
Keşke Braga ile bir yıl daha CL'de kupaya oynasaydın. Ama ne yapalım sağlık olsun Getafe'de takip ederiz artık seni. Başarılar.
En son basın toplantılı hikayemde de belirttiğim gibi kolay olmadı Braga'yı bırakmak..Ama gerek forumun isteği gerekse kendi maceraya atılma isteğim (çnkü Portekiz Ligi sıkmaya başlıyordu) bu sonucu doğurdu.Getafe'de de mutluyum,şimdilik durumumuz iyi..:)
Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
getafe hayırlı olsun tolga bence daha ıyı oldu böyle ispanyada çok zevkli bir lig iyi olucak
Orjinal Mesajı Yazan: WolborQ
getafe hayırlı olsun..inşllah umduğun yerlere gelirsn
Sağolun..Ben de İspanya'nın daha zevkli geçeceğini düşünüyorum.Ki şu an itibariyle düşünmekle kalmayıp aynı zmanda bu zevki yaşıyorum..:)
Orjinal Mesajı Yazan: tarihi_menejer41
bir an önce maç sslerini bekliyoruzz....
Geldi geldi..:)
Arkadaşlar maçlara geçmeden önce,bir önceki ss te unuttuğum "Hazırlık Kampında Göze Çarpanlar" kısmını şimdi vermek istiyorum..Zaten kendileri lig maçlarında da çok iyi işler çıkardı.


Forvetin tek ismi olacağa benziyor son vuruşları gerçekten harika..


Fazla söze gerek yok.Kalemizden hiç kuşkumuz ve kaygımız yok bu sene..


Sürpriz bi şekilde orta sahada deyim yerindeyse hamallığı yapan adam oldu.Kısaca Getafe'nin Aurelio'su desem ne demek istediğim anlaşılır herhalde:)
LİG


Zaragoza bizi iyi zorladı,geçen sene 3.bitirmişler ligi.İyi bir galibiyet oldu,takım kontratağı çok iyi oynuyor..


Villareal bizi fazla zorlamadı açıkçası,kalede Ustari ve forvette Uche Getafe'nin bel kemiğiler şu anda...


Çok zor geçeceğini düşündüğüm ve puan kaybedeceğim gözüyle baktığım bu maçı son dakiklarda gelen golle gelen sürpriz golle kazanıyorum..Takımların daha tam hazır olmadıkları bu ilk maçlarda,ligin büyük takımlarına karşı galip gelmek gerçekten çok iyi oldu ilerisi için..
2010 DÜNYA KUPASI ELEMELERİ




Açıkçası Dünya Kupası'na fazla zorlanmadan katılacağımızı düşünüyorum..Bu yüzden oyuncu seçiminde hiç değişikliğe gitmedim.Aynı kadro ile maçları oynadım ve beklenen sonuçları aldık..
La Liga Ağustos'un sonunda başladı,bu demektir ki maçların bir kısmı 3 günlük aralarla oynanacak.La Liga'nın bir zorluğu da bu sanırım.Ayrıca,benim için milli maç arası denen bir şey de olmayacak Çek Cumhuriyeti için ülke ülke geziyor olacağım.Zor bir sene olacağı belli Tolga Kızılçay için :) Umarım üstesinden geliriz...