Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Barcelona beraberliği süper olmuş:)
Bence de :) biraz zor oldu ama iyi oldu..
Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz
valla son derece iyi gidiyosun puan kaybettiğin takımlarda şampiyonluğa oynayan takımlar o yüzden sorun olmaz
Orjinal Mesajı Yazan: R2.BatuhaN
Tolga ne diyebilir'ki , Bu gidişle sen İspanya'nında tozunu attırcaksın ... Barça ve Sevilla maçları'da dahil tüm maçların iyi geçmiş . Barça ve Sevilla maçlarına neden iyi dedim dersen ... 2 takımda İspanya'nın önde gelen klüplerinden özellikle Barça maçını çok iyi idare etmişsin .
Orjinal Mesajı Yazan: tarihi_menejer41
gerçekten ii bi grafik .. sevillayla barcaya puan kaybetmen kdr dogal bişey yok saten... ama olsun ynilmemişssin
Teşekkürler arkadaşlar,ben de aynı kanıdayım.Barça beraberliği gerçekten sürpriz oldu.Sevilla'da puan kaybetmeyi beklediğimiz takımlardandı.Gerçi La Liga'da her maç zorlu,hiç beklenilmeyen puan kayıpları olabiliyor.Mesela aşağıda Recreativo maçı..:(
Yine bir enstantane ie başlayalım...


Türkiye Dünya Kupası eleme grubunda Portekiz'i geçerek birinci olmuş..!!!Portekiz belki de katılamayacak kupaya düşünün..:)
LİG


Az daha deliriyordum PC başında ki,Licht'in golü geldi.:) İnanılmaz güzel oynadık ama golü bir türlü bulamadık.En sonunda Kalou asistli gol geldi.Uche çok fazla kaçırdı bu maç...
UEFA GRUP MAÇI


Roberto Carlos'lu Aaritalo'lu Portsmouth'a futbol dersi verdik Uche yapacağını yaptı yine..:)Bu galbiyet gruptan çıkma yolunda büyük bir adımdı,çok iyi oldu.
İSPANYA KUPASI 4.TUR 1.MAÇI


Aslında kararsızım,bu kupa için kendimi kassam mı diye,yine yedeklerle çıktık daha çok.beklenilmedik bir galibiyet oldu.Rövanş maçını 19 yaş altı ile oynayacağım.:D
MİLLİ MAÇ ARASI- ÇEK CUM.HAZIRLIK MAÇLARI




İtalya maçını çok önemsedim,fena da oynamadık ortada bitti maç.Japonya maçında ise farklı oyuncular denedim daha çok.Japonya'nın golünde enteresan bir şey oldu.SS'de de görüldüğü üzere Hübshcmann Japon oyuncunun peşinden koşuyordu ve son adamdı.Koşarken birden sakatlandı,kaleciyle karşı karşıya kalan Japon oyuncu da affetmedi haliyle:)
Not: Japonya'nın böyle sarı renkli forması var mı ya?? :confused:
LİG


Olumlu futbol oynadığımız onca maçtan sonra bu skor pek iyi olmadı.Yine 20 şutu bulduysak da bir türlü golü bulamadık..Bu tarz ikinci puan kaybımız(birincisi Racing maçıydı.) En azından bu tarz maçlarda mağlup olmuyoruz..