Orjinal Mesajı Yazan: R2.BatuhaN
Tolga hesabımızı gördüğün için sağol .:D Onun dışında hiçbir sorun yok . Yanlız PSV kurası biraz kötü olmuş ama onu geçeceğinden kuşkum yok ...;)
Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz
psv yi eleyebilirsin çok zor bi rakip değil dünya kupasındada brezilya ile çıkarsın
Geçemeyeceğimden değil ama,daha bu turlarda kısmen zor rakiplerle karşılaşıyoruz.Örneğin,turu geçtiğim takdirde Sporting Lisbon - Ajax galibi ile eşleşeceğim.Sadece talihsiz kuralar çekiyoruz.Ondan bahsetmek istemiştim :(
Her neyse,,devam..
İSPANYA KUPASI 4.TUR 2.MAÇI


6-2 nin rövanşında 5 adet 19 yal altı oyuncusu ile sahaya çıkıyoruz,sonuç normal..:)
LİG


Ligde ilk mağlubiyetimiz:( 21 şut çektik ama olmayınca olmuyor işte,üzgünüz ama yapacak bir şey yoktu oyuncularım ellerinden geleni fazlasıyla yaptılar zaten..
İSPANYA KUPASI 5.TUR 1.MAÇI


Ligdeki şanssız mağlubiyetten sonra moraller biraz bozuluyor kupada bir beraberlik geliyor.
LİG


Önemli bir rakibimiz olan Betis'i yenmemiz çok iyi oldu..
1.DEVRE SONU PUAN DURUMU


Durumumuz hala iyi :D Bu arada Barça yenildi,evet yanlış duymadınız :P Valencia Barça'yı yenebilen ilk takım oldu ligde..:)
ŞOK!!ŞOK!!ŞOK!!
JUAN ROMAN RİQUELME GETAFE'DE !!
Getafe yönetimi 31 yaşındaki bonservisi elinde olan oyuncu ile anlaştıklarını açıkladı.


Getafe menajeri Kızılçay haberi şöyle yorumladı:"Kulübümüz için çok önemli bir yıldızı transfer ettik.Riquelme hala dünyanın sayılı futbolcularından,seneye takımımıza hiç kuşku yok çok önemli katkılarda bulunacaktır.Frikikleri atsın yeter :P "
İşte sonunda Potekiz'den farklı bir ligde olmanın faydalarını görebildim.Braga'da devam ediyor olsaydım Riquelme'yi almanın mümkünatı yoktu.Getafe'de bu tarz oyuncuları kapabilmenin hazzını yaşıyorum.:) Devam edecek bu transferler...