Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
transferlerin çok güzsel güzel olmasına da nıye bu kadar çok forvet aldın onu çözemedim nazarith ile serkan yeterli bence
Valla Cemil Abi,transfer döneminde elimde sadece tek forvet vardı:Jair Baylon..Bu sene çift forvete dönme kararı aldım..O yüzden forvete de sağlam oyuncular alayım dedim.Ki zaten Braga,çok fazla gol pozisyonu bulan bir takım değil..Bulduğumuz pozisyonları çok iyi değerlendirmemiz gerekiyor..Bence o kadar da fazla değil toplam 4 forvet oyuncum var..Serkan'ı pek oynatmayacağım gibi zaten...İlgin için teşekkürler abi :)
Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
Rakitic güzel;)Maçlarda fena değil,CL grubunda en az UEFA'ys gidersin;)
Orjinal Mesajı Yazan: aziiiiz
rakitic iyi olmuş takımın beyni olur
Orjinal Mesajı Yazan: qkhAn23
rakitic iyi transfer;)
Orjinal Mesajı Yazan: Okan_
rakitic çok para vermişsin paraya yazık inş hakkını verir
Evet arkadaşlar,,Rakitic şimdilik çok iyi olmasa da yeterli bir performans sergiliyor.Daha zaman tanıyoruz ona,takıma alışması adına..Ücreti konusunda haklısınız,ama 14 MN'yi 24 ay taksitle verdiğim için bir yandan da çok koymadı bu transfer takıma..Belki bu fazla ücreti verip bir an önce almak istememde,büyük bir Rakitic sempatizanı olmamaın payı yüksektir :)
Braga 3 kulvarda ilerleyişine devam ediyor...
LİG KUPASI




LİG








ŞAMPİYONLAR LİGİ




Her iki maçta da yenilebilirdim,ama inanılmaz şanslıydım :) Her zaman bu şans yanımızda olur mu bu bilinmez tabii...Zaten çok garip bir grup oldu bu..


Arkadaşlar,oyunda gözüme çarpan bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum : Manisaspor Mucizesi !! :D


8 kişi ile ve deplasmanda bu başarı inanılmaz,,helal Manisa'ya...:D:D