Orjinal Mesajı Yazan: Dimitar Berbatov
Carlos Garcia güzel transfer.Ayrıca Baylon'un sakatlığı kötü olmuş.
Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
Kariyere uzun zamandır bakamıyordum. Carlos Garcia transferi çok iyi olmuş, Baylon sakatlanmış kötü olmuş ama Ligde çok iyisin. Başarılar..
Sağolun arkadaşlar,yüzümüzü kara çıkarmayacağız inşallah..Garcia iyi oldu evet,teşekkürler..:)
Orjinal Mesajı Yazan: mmmsss
Arkadaşım kariyerin devam ediyormu bilmiyorum ama andrejev baylona iyi bir yedek olur haberin olsun..
başarılar;)
bakarım ona..;)
Orjinal Mesajı Yazan: elmatador_batu
Ligde yine inşallah şampiyon olursun CL'de karşına Bayern'in çıkması talihsizlik bence.Genç transferlerin gerçekten çok iyi.Başarılar...
Umarım oluruz,takımda bir çok sakatlık var ve kondisyon eksikliği,bakalım umarım şampiyonluğu alırız.Bayern dediğin gibi talihsizlik oldu..Gençlerimden çok şey bekliyorum,umarım seneye faydalı olurlar..
Orjinal Mesajı Yazan: Asmim
kardeş bence bu seneden sonra takım deiştirme zamanın geldi die düsünüorum...zirvedeyken ve sıkılmaya baslamısken bırak bence..yeni bi heyecan çözüm olabilir..seni ingilterede görmek isteriz:D
Evet,hafiften sıkılıyorum gibi,ama bu sezon son döneminde heyecan ve stres bir arada her maçta:) Keyfim yerinde mi değil mi ona da karar vermiş değilim:D Ben de isterim İngiltere,İspanya,vs..
Kariyerin benim açımdan en zor yanı,kaliteli oyuncuların Portekiz'e gelmek istememeleri..İng ve İspanya'da böyle bir sorun olmayacak tabi...Neyse,bakalım neler olacak..:)
SS leri birazdan koyucam,hatta kalın arkadaşlar :D
Everton'la adımız geçiyor.Şu an ligde 6.sıradalarmış..Aslında resmi teklif gelse düşünülebilir..:)


LİG


Gol yollarında sıkıntımız devam ediyor,üstüne üstlük Nazarith de sakatlandı.Artık forvetimizde tek başına Serkan Çalık var.


Allahtan Baylon gibi çok fazla değil ama sezonu kapattı gibi birşey...


Hemen arkamdaki takım olan Boavista maçından biraz çekiniyorduk.Eksiklerimiz,kondisyonumuz,değişen taktik anlayışı,vs..Ama oyuncularım bana hepsinden önemlisinin 'yürek' olduğunu gösterdiler..Harika bir maçtı..


İlk ve ikinci devrenin sonlarında attığımız iki golle galip geliyoruz.Şampiyonluk yolunda geçilmesi gereken önemli bir deplasmandı..
26.HAFTA PUAN DURUMU


Puan farkı oldukça açıldı Boavista galibiyeti çok iyi oldu,bu mağlubiytle Boavista öteki maçı da kaybetti ve böylece şampiyonluğa çok çok yaklaştık...Ligin bitimine 4 hafta kala çok büyük bir aksilik olmazsa bu sezon da şampiyonuz !!!