Merhaba arkadaşlar,sonunda evdeyim ama bu ne kadar sürer belli değil,,yani kariyerdeki olası gecikmeler için kusura bakmayın lütfen,şimdiden söylemek istiyorum..
Ve işte 2008-2009 sezonunda Braga'dan ilk haberler...
Hazırlık Dönemi


Hazırlık döneminde geçen seneden var olan ve dikkatimizi yine çeken iki oyuncu vardı..


Geçen sene ligde 29 maçta 25 gol atıp Gol Kralı olan Baylon,hazırlık kampında yine takımı sırtladı.Yaz dönemi Barcelona'sından Psv sine kadar giden transfer dedikoduları ve tekliflerine rağmen oyuncumuzu kaptırmadık.Bu sene yine kendisinden çok şeyler bekliyoruz..
Not:Baylon,sene başında 6 MN iken değeri 12 MN'ye gelmiş..:)


Geçen sene oldukça cüzi bir miktara aldığımız Cabrera,şampiyonluğa giden zorlu yolda fazla forma şansı bulamamıştı,gençliği ve tecrübesizliği nedeniyle...Kampta çok iyi bir gelişme kaydetti ve Liverpool'un transfer listesine girdi.
TRANSFERLERİMİZ :












Transferlere Toplu Bakış:


Bu seneki hedeflerimize ulaşmamız için çok seçenekli,geniş bir kadro kurmamız gerekiyordu.Bu konuda çok para harcamak gerekiyordu ve bu yüzden kaygılıydık.Ancak yönetimin (nereden buldularsa:)) birden fazladan transfer bütçesi yaratması ve ilginç şekilde çok sağlam kiralık oyuncuların varlığı amaçladığımız transferlere yakın transferleri gerçekleştirmemizi sağladı.Bir tek kafaları kurcalayabilecek transferimiz Roberto!! Biraz fazla para verdiğim düşünülebilir,ancak bu oyuncuyu daha önceki kariyerlerimden tanıyorum,umarım ordaki performansını burda da sergiler ve yönetimin açgözlülüğü nedeniyle satmak zrunda kaldığımız Eduardo'nun yerini doldurabilir.
Portekiz Süper Kupası
Braga Affetmedi!


Lige güzel bir başlangıç yaptık,bu bize çok büyük cesaret verdi..Bu arada eğer Cemil ve Ömer Abi bu mesajı görürlerse Süper Kupa maçındaki Nazarithe bakmalarını öneririm,onların forvetlerine çözüm olabilir ;):D..