Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
Ömer Abinin transferleri iyi. En kısa sürede Vnezia'yı şahlandırıp TSL'ye dönmeni bekliyoruz..
SS'ler ne zamana gelecek?? artık meraktan patliyacağım:confused:
Dün akşam oynayamadık abicim,bu akşam devam edeceğiz inşallah
Orjinal Mesajı Yazan: _NeCrOmAnCeR_
transferler güzel ömer abi inşAllah Venezia da iyi bir sezon gecirirsin ikinizede basarılar
Transferler güzel ama biraz yaşlılar,Serie B'ye şampiyonluk hedefi olmayan bi takıma da ancak bunlar geliyor
Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox
Ömer Abi'nin gidilecek çok yolu var kanımca:) Canizares ve Antonio Da Silva iyi seçim,,diğer ikisini tanımıyorum..
En kısa zamanda burada çıkış yakalayıp TSL 'ye dönmen dileğiyle abi...:)
Corradi tanınmış bi golcü Lazio'da falan oynadı daha önce ve teşekkürler
Orjinal Mesajı Yazan: R10_HUSO
Ömer Abinin transferleri iyi. En kısa sürede Vnezia'yı şahlandırıp TSL'ye dönmeni bekliyoruz..
SS'ler ne zamana gelecek?? artık meraktan patliyacağım:confused:
Benim de amacım tekrar TSL'ye dönmekti ama böyle olunca kariyere daha farklı bir soluk geldiğini düşünüyorum