
SIR OMER SARAC CEZAYİR MİLLİ TAKIMININ BAŞINDA

Sezon başında İtalya Serie B takımlarından Venezia ile anlaşan Sir Ömer SARAÇ'ın, sürpriz
ve ani bir şekilde Cezayir Milli Takımının başına geçtiği açıklandı. Bu açıklama sonrası
telefon ile kendisine ulaşılan Sir Ömer SARAÇ muhabirimize şu röportajı verdi:
- Venezia ile yeni anlaşmıştınız ve takıma bazı veteran oyuncuları transfer etmiştiniz,
neden bu kadar ani bir kararle takımı bıraktınız?
- İşin aslı şu ki takım ve yönetimin Seria A'ya çıkmak için bir inançları ve bu yolda
gayretli bir çalışmaları yoktu. Ben şahıs olarak başarı amacı olmayan hiçbir kulüpte
çalışmak istemiyorum bu nedenle Cezayir Milli takımından gelen cazip teklifi kabul ettim.
- Başarı amacı olan bi takım diyorsunuz fakat Cezayir gibi başarısı olmayan bir Milli
takımla anlaştınız.
- Başarısı olmayan bir ülke olabilir ama amaçları olması ve başarıya aç olması benim için
daha önemli. Federasyon Başkanı ve yöneticileri beni bu konuda ikna ettiler, ben de
severek görev yapacağımı söyledim.
- Cezayir'in başında amacınızın ne olduğunu tam olarak açıklayabilir misiniz?
- Cezayirle ilk etapta bir çıkış yakalamak ve uluslararası turnuvalara katılabilmek Milli
takım olarak amacımız, benim şahsi amacım ise tekrar TSL'de bir takım çalıştırabilmek.
Fotomaç olarak biz de Sir Ömer SARAÇ'a yeni görevinde başarılar diliyoruz.