herhangi bir scout programı kullanmıyorum milli takımları takip ediyorum milli takımlarda potansiyeli olan 20A oyuncularını izlemeye alıyorum gelişimine bakıyorum ve gözlemcilerime takip ettiriyorum böylece bütün özellikleri açığa çıkıyor bu sayede ıyı adamlar bulunabiliyor

ve lig başladı ilk hafta gençlerbirliği deplasmanından 3 puanı güzel bır oyunla aldık

2. hafta son şampiyon bursayı konuk ettik ama hafta arası uefa maçı yapmış olmaız bizim yorulmamıza neden oldu evimizde 1 puana razı olmak zorunda kaldık

3. hafta kocaeli de 1-0 olsun bizim olsun mantıgı hakım oldu ve 3 puan 3puandır 1 golle de olsa


uefa da ön eleme maçında rakip kolay Anorthosi bu turu gectık sayılır ama 2. ön elemede kesınlıkle işim çok zor güçlü bir rakip gelecek
