
son maçlardakı kötü performansımız bizi zirve yarışından kopardı samsun maçıda bunlardan biri oldu

ligin sonu geliyor 32. hafta rakip lider beşiktaş ne pafasına olursa olsun bu maçı almalıydık ve aldık

sonrakı hafta yıne başka bır dev var karşımızda bu sefer adı Galatasaray ve onuda yendık aslında şampiyonluğu hakettik

ve ligde son hafta manisaspor son haftada karşımıza geldı fakat son haftayı güzel kapattık farklı skorla


Kayserispor tarihinde ilk kez türkiye kupası finalini oynadı fakat gücümüz bu kupayı almaya yetmedi açıkcası Fenerbahçe ye yenıldık sağlık olsun seneye artık


Süperlig de sezonun ardından son durum işte böyle takım olarak fena bır sezon geçirmedik bence başarılı olduk şampiyonluk kılpayı kaçtı 3 puan farkla kaçırdık

takım olarak çok guzeldık en çok golü biz attık en az gol yıyen nerdeyse bizdik form durumumuz herkezden ıyıydı

bireysel olarakta bır çok oyuncum ön plana çıktı en başta gol kralımız cangele gelıyor tabiki pardo ve gökhan ünalda çok ıyı bır sezon gecirdi
