
evet arkadaşlar sizlerle maçlarımı paylaşmaya devam ediyorum ve kupada gurubun 3. maçı oftaş la berabere kalıp puanımızı 7 yaptık

guruplarda son maçı Fenerbahçe ile oynadık güzel oyunumuz bize fark yaratma imkanı sağladı

guruplardan çıkınca kupanın çeyrek finalında rakip gençler oldu ilk maçı 19 mayıs ta oynadık ve turu garantileyen bir skor aldık


ligde gençler maçı 55 dakika 10 kişi götürdüğümüz maçta son dakıkalarda yediğimiz gol bizi şok etti

rize maçımız biraz zor geçti ama 3 puanı söke söke aldık

ligde 20. haftaya geldık ve rakip bursa kendi sahamızda güzel bır skor daha aldık

ankaraspor deplasmanı da bıze dur dıyemedı yıne kazanıp zırveden kopmama adına onemli bır 3 puana sahip olduk

TÜRKCELL SÜPERLİG PUAN DURUMU
