
evet lige kaldığımız yerden devam ediyoruz samsunspor u sahamızda farklı yendık

samsun maçından sonra ligin liderine konuk olduk aslında 3 puan daha ıyı olurdu ama 1 puan da bızı mutlu etti

beşiktaş maçının ardından yıne bır zırve mucadelesi içindeki takımla yanı Galatasaray la oynadık aslında maç sonuna kadar bizim hakkımızdı ama 79 gol yıyerek 1 puana razı olduk

ve sıra manisa maçına geldi manisa 3 puan önümüzdeydi ve kazanarak avarajlada olsa biz öne geçmiş olduk

LİGDE İLK YARI PUAN DURUMU


türkiye kupasında gurupta 2. maçımızıda kazandık ve puanımızı 6 yaptık
