
ligde geldik 9. hafta ya ve bu sefer antep deplasmanındayız fakat deplasmanda kazanamayan bir takım olarak yıne beraberlıkle yetınmek zorunda kaldık

antepten 1 puan aldıktan sonra bu sefer evimizde ankaragücü karşımıza geldı ve rakıbımıze şans tanımadık




bu güzel futbolun sonrasında alınan galibiyetın moraliyle çıktığımız İBB maçında penaltı golüne kurban gittik

sonraki hafta ise rakip ligin dibindeki ES ES ama bu Maçı rahjat kazandık


fortis türkiye kupasında gurupta ilk maçımız cezalı oldugum için yardımcı takımın başındaydı ve maçı 1-3 kazandı kendısını tebrık ettık bızde

SÜPER LİG PUAN DURUMU
