Orjinal Mesajı Yazan: Harry Kewell
Kalan maçlardan da iyi sonuçlar alıp play-off lar sonucu Bank Asya'ya kalmanı bekliyoruz;)
Ben de onu bekliyorum tabi ki. Kariyere devam ediyorum arkadaşlar, ligin bitimine 6 hafta kala avanatajlı bir durumdayız. Playoff hedefimiz zaten tartışılmaz bile, bundan ziyade Bank Asya' ya yükselme amacındayız. Kaldığımız yerden devam ediyoruz.
Rakip düşme korkusu yaşayan Adıyamanspor, tamamında üstün olduğumuz maçı çok rahat kazandık. İşler yolunda.

Giresunspor yönetimi önümüzdeki sezon da devam etmek istediği antrenör Alper Çelik' e 2 yıllık sözleşme önerdi. Büyük hedefleri olduğunu ve klübü Bank Asya' ya çıkaramaması durumunda kesinlikle sözleşme yenilemeyeceğini belirten genç antrenör, sezon sonuna kadar düşünmek istediğini belirtti.
Çok kritik bir haftayı çok gereksiz bir kayıpla geride bıraktık. Ligde hiçbir iddiası bulunmayan Erzincanspor' la evimizde berabere kaldık. Zirveyi kovalayan Diyarbakır, Şanlıurfa ve Antep Bld. ile arka arkaya üç maç yapacağız. Bu yüzden yaptığımız puan kaybı çok şeye malolabilir.

Zorlu Diyarbakır deplasmanında, yenik duruma düşmemize rağmen 3-1 aldık ve çok rahatladık.

Diyarbakır, aldığı mağlubiyetten sonrası Ümit Kayıhan' la yollarını ayırdı. En yakın takipçimiz Diyarbakır' ın bu karışıklıkta puan kaybetmesini umuyor ve belki de playoff yolundaki son engel, Şanlıurfaspor maçına çıkıyoruz. Fakat hiçbir beklentimiz gerçekleşmedi, biz mağlup olurken de Diyarbakır galip geldi ve tekrar yarışa ortak oldu.

54 puanla lideriz, takipçilerimizin puanları 54, 53, 52. Rakip ise 53 puanlı Gaziantep Bld. 3 puanı almamız aslında çok önemliydi, fakat Diyarbakır' ın da maçını kazanmasıyla zirve yarışında üç takım kaldık.

Ligde son haftaya girilirken, rakip düşme korkusunu derinden yaşayan Marmaris Bld. İkili averajda Diyarbakırspor' dan iyi olmamız ise 3 puanı aldığımızda şampiyonluğumuzu ilan edecek faktör.
Yönetimin baskısına daha fazla dayanamayan Alper Çelik, sözleşmesini 1 yıl daha uzattı.
Marmaris Bld. yi yenerek grubu lider tamamladık, Adıyamanspor da Diyarbakır' ı devirerek kümede kalırken Marmaris Bld. ikinci lige veda etti. Ligin kaderinin tamamını belki de bu hafta oynanan bu iki maç belirledi.

Evet arkadaşlar bugünlük gelişmeler de bu kadar. Kariyerimde üçüncü senem ve üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum ama üçüncü kez yine Bank Asya' ya yükselmek için playoff lara kalıyoruz. Playoff larda görüşmek dileğiyle.