Lig başladı, heyecan dorukta, çok zor bir fikstür bekliyor arkadaşlar bizi.
Bank Asya 1. hafta maçında rakip Sakaryaspor idi. Maç boyunca üstün oynayan Sakaryaspor bir türlü kaleci engelini aşamadı. Buldukları golden hemen sonra kornerden durumu eşitleyen Giresunspor ilk hafta sonucundan oldukça memnundu.

2. hafta rakibimiz Orduspor' du hakem werdiği üç penaltı kararıyla maça damgasını wurdu. Hakettiğimiz maçı kaybediyoruz derken Gökhan çıktı sahneye ve yine sahadan 1 puanla ayrıldık.

Zorlu deplasmanında gülen taraf Giresunspor. Ligin üçüncü haftasında üç puanla tanışan Giresunspor hocası Alper Çelik şunları söyledi: "Maç tamamen ortada geçti, yüzümü hiç kara çıkarmayan Fatih Şen yine sahneye çıktı ve golünü attı. 3 puanı aldığımız için mutluyum."

Kocaeli' de hakem faciası. Giresunspor 2-0 öne geçtiği maçta, hakemin Kocaelispor' un ofsayt olan 2. golünü iptal etmemesiyle bir anda ortalık karıştı. Bu golle morali çöken Giresunspor oyuncuları 3. golü yemekten de kurtulamadı. Maç sonrası Alper Çelik' in çok sinirli olduğu gözlenirken, açıklama yapmaktan kaçındı.

Henüz form tutturamadık, maalesef Adana' yla da berabere kaldık. Rakip kaleci Behram Zülaloğlu maçın yıldızıydı.

Ankaragücü maçına tamamen tecrübeli bir kadro çıkarmak istedim fakat Mehmet Kahriman daha ilk dakikalarda pişman etti bizi. Daha sonra ne olduğunu anlamadan iki gol daha yedik, bütün gol girişimlerimiz de sonuçsuz kalınca farklı yenildik.

Necati sonunda kendisinden beklediğimiz performansı sergiledi. 90. dk ya kadar 1-0 önde götürdüğümüz maçta +2' de kontradan gelen golle 2-0 kazandık.

Öne geçtiğimiz Kartalspor karşısında yenik duruma düştük, son dakikalar yine bizim dakikalarımızdı ama kazanmasını bilemedik. Önemli puan kayıpları devam ediyor..

8 hafta sonunda ligde oluşan puan durumu;
