Hepinize yorumlarınız, ilginiz ve desteğiniz için tek tek teşekkür ederim arkadaşlar. Kariyere kaldığımız yerden devam ediyoruz. Transfer sezonu bitince transferleri de güncelleyeceğim, fakat şimdi Fortis Türkiye Kupası zamanı. Grubumuzda Bursa, Ankaragücü, Fenerbahçe ve Adana Demirspor var. 2 de 0 yapmışız ve maalesef çıkmamız bir mucize.
Yorum bile yapmak istemiyorum, şans bir kere bizden yana gülmez mi? Daha ilk maçımızda rakip Fenerbahçe' ydi.

Transferler son sürat devam ediyor.





Kupada bir iddiamız kalmayınca, son maçı da asistana bıraktım.

Transferlere kaldigimiz yerden devam, sağ ve sol bek yedeğine ihtiyacımız wardı. O eksiği de giderdik. Artık sezona hazırız.


Registration window da yaşanan sıkıntıdan dolayı asistana bıraktığım maçı 3-1 kazandık.

Erzincan deplasmanından 3 puanla döndük. Daha da farklı kazanabilirdik fakat önemli olan 3 puanı almaktı. Az sayıda taraftar stadı terk etmeye hazırlanırken Emre Toraman' ın golü hem soğuk bir duş etkisi yarattı hem de hafızalarda şimdiden yer edindi.

Son olarak, transfer dönemi sonunda gelenler ve gidenler(Emre Karaman maalesef biz gelmeden anlaşmaya warmıştı,hatta Afyon' a da almaya çalışmıştım. :p);


Arkadaşlar, bugün ya da yarın kariyerime yine devam edeceğim. Tekrar görüşmek dileğiyle.