R2.BatuhaN@
Sikin aslında forumda olan "Gradient";)Ben ona sadece edit yapıyorum ve kullanıyorum;)
Sergio Ramos@
Deivid'i forvet oynatıyorum;)Ama normalde hep ikinci yarıda oyuna alıyorum;)
------------------------------------------------------------------------------------
Hiçbiriniz bilemediniz.Birtek Oğuzhan bildi.
Transfer Borsası
Ivan Rakitic ile anlaşıldı.İmzalar 1 Ocak'ta atılacak.Rakitic Avrupa'da Fenerbahçe forması giyemeyecek.

Fransa'ya Oyuncu Avına!

Sarı-Lacivert'li kulüp Fransa'ya Momar N'Diaye transferini bitirmeye gidiyor.22 yaşındaki Senegalli N'Diaye Fenerbahçe'ye transfer olacağı için mutlu olduğunu söyledi.
Edu'ya Teklif!

Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldız oyuncusu Edu'ya Newcastle talip olodu.Fenerbahçe'nin de teklife sıcak baktığı öğrenildi.Transfer için Newcastle'ın 6 Milyon £'yu gözden çıkardığı öğrenildi.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Derbi Zamanı!
"Dostluk Kazandı"
