
Kadıköy'de berabere kaldık ama,turu geçen biz olduk.Hoşgeldin Şampiyonlar Ligi!

Şampiyonlar Ligi Grubum
C Grubu
Ajax
Chelsea
Schalke 04
Fenerbahçe

Net bir skorla zayıf rakibimizi geçiyoruz.
Ezeli rekabet diye ortada bişey kalmadı:


Şampiyonlar Ligi ilk maçımızı güçlü Ajax karşısında zaferle ayrılıyoruz:


Son dakikalarda oyuna giren Deivid 90'da Fener'i kurtardı:


Zayıf rakibimizi kolay geçiyoruz:

Diğer maçlar yarına,yarın sınavım var:)