Saolun;)Evet UEFA kötü oldu.Gelecek sene daha iyilerine!:)
İşte Hazırlık Maçları



-------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar transfer dönemi başladı.Şöyle transfer haberleri yapsanız güzel olur;)(İsterseniz)Yani spekülasyon haber.:)