Sınavda hızlanmak için bol bol deneme çözmek gerekiyor, gerçi şunun şurasında 1 hafta kaldı bu saatten sonra neye yarar bilmem ama hız önemli gerçekten. Sayısal olduğum halde EA-2'den İşletme tercih etmeyi düşündüğümden 210 soruyu çözmem gerekiyordu. 210 soruyu çözdükten sonra 40 dk kadar boş zamanım oldu. Dediğim gibi bunu arttırmanın yolu bol bol deneme çözmektir.
Sezai'nin tersine ben çok rahat girdim sınava, denemelerde Say-2 270-280, EA-2: 285-295 civarlarındaydı ancak sınavda ne oluysa bu puanların yaklaşık 15 puan altını aldım. Aldığım puanlar pekçok kişiye göre elbette yüksekti ancak hedeflerimin ve beklentilerimin altındaydı. Boğaziçi İşletme'yi düşünüyordum ancak olmadı ODTÜ İşletme'yi kazandım ve memnunum.
Fen1 yapılıyor az çok ama Fen2 gerçekten zahmet istiyor, sene boyunca çok fazla çalıştığım söylenemez neticesinde Fen2'den özellikle Fizik2'den çok soru kaçırdım. 2. bölümde yüksek net yapmak için çalışmaktan başka bir yol yok.
Ayrıca Samet, bu son haftalarda dalgalanma olabiliyor, sınavdan 1 hafta önceki 3 denememde Mat-2 8-7-8 yanlış çıkmıştı ama sonuçta bu Mat-2'de iyi olmadığımı göstermez, sınavda da iyi geldi.
Girecek tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. ODTÜ'de görüşmek üzere:)