Ege Bil Müh 2006'da 333 puandı, 2007 ise 348. Puana değilde sıralamaya bakmanız lazım ilk 12.000'e girerseniz Ege Bil Müh'e girme şansınız yüksek.
Orjinal Mesajı Yazan: Franz Beckenbauer
12095. yi almış en son. Eğer bizimkiler yazmama izin verseydi 0.2 puanla kaçıracakmışım:)
Kötü olurdu Yasin 0.2 ile kaçırmak, iyiki ODTU işletmeyi yazmışsın:)
Orjinal Mesajı Yazan: Ozan
Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Sametcim bil müh düşünüosan Ege'yi kesinlikle tavsiye ederim (tabi ODTÜ olmuyosa) Bil mühte Ege Üni gerçekten çok iyi. Bölümde %30 ingilizce, yani gereken derslerin ingilizcesi görülüyor sadece. İlk sene hazırlık okursun ingilizceni geliştirirsin hem, hem de aşırı rahat bi seneyle össyi bırak şuana kadarki tüm hayatının strestini atarsın. İzmir her yönüyle güzel bir şehir havası, gezilecek yerleri ve kızları fln:p
Ben düşünüyorum, bana da tavsiye ediyor musun :)
E tbi cnm. Herkese tavsiye ederim:)