Bu yıl ÖSS'ye girecekler..ÖSS hakkındaki düşüncelerimizi,hedeflerimizi,puanlarımızı,tercihlerimizi bu başlık altında toplayalım.Kimler girecek ne kadar alacak nereleri kazanacak hep beraber görelim.
Ben ufaktan başlayayım.
Denemelerde yaptığım en yüksek say-2 puanı 261.Buna 75 okul puanı eklense eder 336.Valla biraz daha artıramazsam önümüzdeki sene de görünüyor mu ne :P Aslında Türkçe,Mat-1,Mat-2 hep fulle yakın geliyor ama beni fenler batırıyor.Fen-1 Fen-2 ikisinde de çok kötüyüm.Sınava da az bir süre kaldı bazı hocalar çok çalışırsanız rahat 15 puan daha yükselir (:eek: ) derken bazıları boşuna kasmayın son denemelerde ne aldıysanız aşağı yukarı onu alırsınız diyor.Bakalım bekleyip göreceğiz.
Birkaç sorum olacak.Gerçi daha bunlar için erken ama;
1-Vakıf üniversitelere bakış açınız nedir?
2-Bir de Yazılım Mühendisliği hakkında bilgisi olanlar bilgilendirirseniz sevinirim.
Elimden geldiği kadar konuyu takip etmeye çalışacağım.Sizlerin de yorumlarını bekliyorum.