Orjinal Mesajı Yazan: CaNTuRkO_01
Arkadaşım elin milletin takımını yapıp Bjk fln yapmıyosun.Gerçekten ayıp ediyosun.Ben forma yapmayı bilsem (sana tavsiyem bu arada bu) Türkcell Süper Lig 08-09 forma patch çıkarırım
kardeş ben bjk formalarını bulamamıştım o yüzden yapamadım yoksa niye yapmıyım garezim mi var Beşiktaşa:D.Benim birsürü besşiktaşlı arkadaşım var onlar yapmamı istedi daha bulamadım formaları gönder resimleri yaparım