volkan_fb Baturix ilk önce söyleyiyim flood(üst üste mesaj) yapma 2- Tebikide 2008 için 3- Beşiktaş formalarının resimleri bir çıksın hemen yapıcam söz.
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: Salih_Reis Aga tothneam a bile yapmışında bide Kayseri ye yapsan...:) Kardeş koy resimleri hemen yapıyım Her türlü forma isteği yapabilirsiniz(Resmini koymak şartıyla)