a7x5 volkan kardeş sana zahmet olmazsa şu fenerin yeni formaları varya onları yaparmısın dicektim http://img58.imageshack.us/my.php?image=17923936nm1.jpg http://img66.imageshack.us/my.php?image=69727671be0.jpg tabii zahmet olmazsa
volkan_fb şortu fantazi yapıcam şimdi biraz yapmaya çalışıyım zaten Fenerbahçe dedinmi akan sular durur
esadowic k.bakma ama hiç gelişemememişsin.kollardaki çubuklar çok büyük ve daha da çok eksiklerin var.ama genede emek vermişsin.
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: esadowic k.bakma ama hiç gelişemememişsin.kollardaki çubuklar çok büyük ve daha da çok eksiklerin var.ama genede emek vermişsin. kollardaki çubukların kötü olduğunu bende biliyorum ama ilk formaya göre geliştim
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: a7x5 diğerini yapacakmısın 9 Haziranda yapıcam çünkü sadece beş dakikalığına falan girebiliyorum
Neo Orjinal Mesajı Yazan: a7x5 volkan o beyazın üstüne mavi formayla oynamazsan ii olur Üst üste yazdığınız mesajlardan dolayı(flood) 2 gün ban cezası aldınız.
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: bhdr10 Şu Formayı Fifaya Uyarlasana SS galatasaraylı değilim ama yaparım(9 Haziran'da çünkü bela var 8 Haziran'da)
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: hipeRocKtifh iLk formaLara gore cok ii bu arada bnde oks cocugyum umarım oks ii gecmiştr.. çok kolaydı 85 yaptım:D Bu arada Yarına istekler hazır