İşim vardı kaçırdım rakibimin maçını :D Final için çok çalıştık takım olarak. Rakibin takımını ezberledik, rakibin kendisini de ezberledik. Amacımız dostluk çerçevesinde hiç gol yemeden çok gol atmak. Maç tahmini sorarsanız 4-0 yeneriz diyorum. Polat Alemdar'dan korkmuyorum, onun silahı varsa benim de gol silahlarım var :p:D:D Rakibimizi soldan, sağdan ve ortadan olmak üzere üç bölgesinden vuracağız :)
Transferlere gelirsek. Kaleci Stenild ve sol kanat oyuncusu Lorentzen'i resmen aldık, antrenmanlara başladılar. Jakobsen de birkaç gün içinde takıma katılacak. ZVA Cup (bazı yerlerde ZAV Cup diye de duyabilirsiz) turnuvasına yetiştiremedik Jakobsen'i, artık ikinci ZVA Cup'ta oynayacak.