Taktik iyiydi Ozan. Fakat Simao işi bozdu. Ayrıca Luis Garcia'da istediğim gibi oynamadı. Kullanmayı düşünmediğim bir taktik olduğu için sorun yok.:p:)
___________________
**Maxi Rodriguez Newcastle'de!**
Takımdan ayrılması kesinleşen Maxi Rodriguez'i 21,5 milyon € karşılığında Newcastle'e transfer olmuştur. Kendisine futbol hayatında başarılar dileriz.
**#Club de Atlético Madrid#**
____________________
Arkadaşlar bir sağbekin kulübü ile anlaştım. Bonservis bedeli yaklaşık 15 milyon €. Sözleşmede önerdim. Transfer %99.9 bitti sayılır. İsmi yarın açıklarım.:)