Süper Çaba!
Uefa grupları ilk maçında en zor rakip ile karşılaştık.Henüz maçın başlarında defansımızdan birinin atılması ile 10 kişi kaldık.Yılmadık,bırakmadık maçı.2-1 mağlup duruma geldik ancak 10 kişiyle 3-2'ye getirdik,90+2. dakikada adamın teki 35 metreden gelişine vurdu ve Viera çaresizce izledi.1 puanda iyidir,artık af yok..Rossi gene yaptı yapacağını bu arada:)
