Ronaldinho 80 **Hem kırmızı kart gördüm hemde Zapater cezalıydı + 5 sakatım var 2'si as oyuncu.. Ama ne yapalım Mami'yi tebrik ediyorum..;) **
TuNdRaLoWeR Liderliğim devam ediyor,galibiyetlerimde öyle,eğer merak ve takip edenler varsa biraz beklesinler,mükemmel grafiği sizlere sunacağım:)
TuNdRaLoWeR Ve buyrun ligdeki son 3 maçımız ve son puan tablosu,ss'ler ve lig tablosu ligdeki istikrarlı gidişatımızın belgesidir: Maçlarımız Son puan tablosu
Ronaldinho 80 Maçlarımız.. -------------------------- - PUAN DURUMU - -------------------------- - OYUNCU VERİLERİ - Arkadaşlar bu aralar yoğun olduğumuz için dergi çıkartamıyoruz..
Hqmi Mami ile Eren arasında büyük şampiyonluk çekişmesi var:)Hüseyin biraz zorlarsan 4. hatta 3. bile olursun ;)
TuNdRaLoWeR Hiç sorma Ozan:D... Vallahi bu kadar çekişmeli geçeceğini bilmiyordum,ligde yenilgisiz 2 takımdan 1'i olma ünvanı hâla bizde,yakında tek bizde olacak:cool:
Darkness_Rebel Şimdi Villareal alırsa fark açılır az hatta R.Madrid 2.liğe çıkabilir :D onlar da bastırıyo çok önemli karşılaşma :P
TuNdRaLoWeR Evet şampiyon olacağım kesin ancak Mami ikinci olur gibime geliyor büyük bir sürpiz olmazsa.
TuNdRaLoWeR Yok oğlum bende şaka manasında yazdım zaten:D Kariyere yarın devam edeceğiz,ilgi çok fazla ya,gözlerim doldu:p
TuNdRaLoWeR Karşılıklı konuşup anlaşıldıktan sonra Hüseyin kardeşimiz kariyerden ayrılmıştır,bilmenizi istedik:)
Ronaldinho 80 **DUYURU: Arkadaşlar bu sabah EREN söyledi Kariyerden atılmışım nedenini bilmiyorum.. Duyurulur..**
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Karşılıklı konuşup anlaşıldıktan sonra Hüseyin kardeşimiz kariyerden ayrılmıştır,bilmenizi istedik:) mami ile ıkınızmı devam edeceksınız aranıza bırını alacakmızınız ben zaten ona demıştım bu ıkı kurt yer senı demıstım :D:D:D
TuNdRaLoWeR Abi bir süre ikimiz devam edeceğiz,bilmiyorum birisini alacak mıyız,ayrıca ben atmadım seni Hüseyin,bazı özel nedenlerden dolayı böyle oldu,neyse konuyu daha fazla saptırmayalım,gerekenleri açıkladık.